Esteu aquí

Al juliol, tallers de català per a jovent nouvingut

Les inscripcions es podran fer fins el proper 16 de juny

dijous, 1 juny, 2023 - 09:15

L’Ajuntament del Prat organitza uns tallers de català d’estiu per a joves que s’han incorporat al sistema educatiu català durant el curs 2022-23.

L’objectiu d’aquests cursos és facilitar l’adaptació d’aquest alumnat als instituts i també que coneguin els recursos de la ciutat.

L’activitat combina classes de pràctica de la llengua amb activitats de coneixement de la ciutat i dels seus equipaments com ara les Cases d’en Puig o el Lloro entre d’altres.

Els tallers es duran a terme durant els matins, al llarg de tot el mes de juliol.

Les persones interessades es poden adreçar abans del 16 de juny al Servei d’acollida de persones migrades i refugiades, a les Cases d’en Puig (Pl. de l’agricultura, 2) o trucar al telèfon 93 379 00 50 (ext. 4603)

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 15 juny, 2026 - 14:15

Més de 20 persones participen en la taula comunitària de Sant Cosme

La taula comunitària continua consolidant-se com un espai de participació,...

divendres, 12 juny, 2026 - 14:30

Comença el servei de socorrisme i de vigilància a la platja

El dissabte 13 de juny s'inicia aquesta servei que, aquesta temporada, tindrà...

divendres, 12 juny, 2026 - 13:30

Compartir temps, jugar amb l’altre o com des de Can Rigol s’obren possibilitats i partides amb la gent gran de Jardins

El projecte d'arts visuals connecta l'alumnat de l'escola Can Rigol amb la...