Esteu aquí
Setmana de la Dona: Xerrada sobre la gestió emocional

Xerrada per parlar sobre la gestió emocional.
Cicle de xerrada dins del marc del 8M, amb l'objectiu de promoure la salut i el benestar de les dones i afavorir l'empoderament femení a través del creixement personal. Es treballaran aspectes com l'autoestima, la gestió emocional, etc.
A càrrec de Stefany Martínez Escaravajal i Helena Reñe, Referents de Benestar emocional de la CAP Disset de Setembre i CAP Ramona Via.
-
Accessible
Activitats relacionades
Preparem la coca de Sant Pere!
Tipus: Proposta
Quan: 25/06/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Vine a provar el cotxe elèctric
Tipus: Proposta
Quan: 25/06/2026 - 18:00 h
On: Parking de la plaça de l'esglèsia
Festes del barri de la Seda
Tipus: Festa popular
Quan: Del 26/06/2026 al 27/06/2026
On: Les Cases de la Seda