Esteu aquí

Setmana de la Dona: Xerrada sobre la gestió emocional

gestió emocional

Xerrada per parlar sobre la gestió emocional.

Cicle de xerrada dins del marc del 8M, amb l'objectiu de promoure la salut i el benestar de les dones i afavorir l'empoderament femení a través del creixement personal. Es treballaran aspectes com l'autoestima, la gestió emocional, etc.

A càrrec de Stefany Martínez Escaravajal i Helena Reñe, Referents de Benestar emocional de la CAP Disset de Setembre i CAP Ramona Via.

 

  • Accessible

Activitats relacionades

Vine a provar el cotxe elèctric

Tipus: Proposta
Quan: 25/06/2026 - 18:00 h
On: Parking de la plaça de l'esglèsia

Festes del barri de la Seda

Tipus: Festa popular
Quan: Del 26/06/2026 al 27/06/2026
On: Les Cases de la Seda