Esteu aquí

Diferents experiències de L'Escola d'Arts en Viu arriben a l'ESMUC

l'Escola Superior de Música de Catalunya ha convidat a professorat de L'Escola d'Arts en Viu a explicar diferents àmbits del projecte.

dimecres, 14 desembre, 2022 - 10:00

Al llarg del primer trimestre d'aquest curs escolar, l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) ha convidat a professorat de L'Escola d'Arts en Viu del Prat de Llobregat a explicar bones pràctiques del projecte que duu a terme. Es tracta d'experiències que L'Escola realitza i que les persones responsables de l'ESMUC han considerat que són valuoses per ser presentades a l'alumnat dels estudis superiors, siguin estudis de Grau o estudis de Màster.

Així doncs aquests darreres setmanes s'han presentat els Projectes de creació, la didàctica del Cant i l'Orquestra de barri:

-Les professores Julia Espinet i Laura Tamayo han explicat els Projectes de creació, que L'Escola ofereix en col.laboració amb L'Artesà, als alumnes del Màster de pedagogia per a músics.

-La professora Laia Badrenas ha fet una sessió de didàctica del Cant a l'assignatura de Didàctica de l'instrument, per a l'alumnat del Grau de pedagogia musical.

-La professora Carla Azanuy i el professor Cristian Cantero han explicat el projecte d'Orquestra de barri, que impulsa el Centre Civic Sant Jordi-Ribera Baixa, a l'assignatura de Música i comunitat, també per a l'alumnat del Grau de pedagogia musical.

Amb anterioritat altres professors i professores de L'Escola d'Arts en Viu també han estat convidats a explicar aspectes del centre i de les metodologies que s'hi realitzen, com per exemple el professor Jaume Peña, que va participar com a formador en un curs d'estiu per al claustre de professorat de l'escola de Perosinho (Portugal), la Gemma Rovira, que va fer una sessió de didàctica dels instruments de música tradicional a l'assignatura de Didàctica de l'instrument, o el professor Ferran Castanyer, que ha estat durant dos anys formador al Màster de pedagogia per a músics en l'assignatura de nous recursos tecnològics per a l'educació musical.​

Compartir

Noticies relacionades

Leyre Marinas, Maria Rguez, Marta Barrufet, Javi Hidalgo, Maria Roca, Eva Sebastián i Lucía Vílchez.

dimecres, 1 abril, 2026 - 10:15

“A través de la música també parlem d’història, de sociologia, de cultura...”

Entrevista al Book Clubbing, el club de lectura de La Capsa

dimarts, 31 març, 2026 - 19:15

Dansa Metropolitana al Prat: El cos com a territori de llibertat i creació

Danses urbanes, espectacles de sala i activitats participatives han convertit...

dilluns, 30 març, 2026 - 15:00

L’acció paral·lela de la Festa de la Dansa fomenta l’intercanvi i el gaudi compartit

Les entitats participants impulsen dues trobades prèvies per compartir i...