A partir del 14 de novembre s’inicia una nova organització del Servei de Gestió de la Renda Garantida de ciutadania amb l’objectiu d’escurçar i igualar els terminis de gestió arreu del territori. Per tant, ja NO es podrà enviar correus electrònics a la nostra referent Sheila Lopez Rodriguez de Guzma.

A continuació es detalla, a mode de resum, on adreçar-vos en funció del motiu de consulta:

Per incidències informàtiques relacionades amb frontal web (pàgina web de l’RGC) à webrgc@gencat.cat

NOU: Per les consultes relacionades amb la gestió econòmica i administrativa de les sol·licituds i els expedients > bustiargcsuport@gencat.cat

Per consultes relacionades amb requisits i obligacions per ser perceptors/es de l’RGC podeu consultar material de suport a la normativa i als documents penjats a Documentació de frontal web.

NOU: Per les consultes relacionades amb els temes relacionats a continuació adreceu-vos al tècnic/a referent de l’RGC per correu electrònic o en les reunions de coordinació tècnica. Amb Lidia Miralles.

  1. Valoració del dret a la prestació de la renda garantida quan concorren circumstàncies extraordinàries
  2. Concurrència de titulars
  3. Valoració de les sortides excepcionals fora de Catalunya
  4. Canvi de titularitat
  5. Seguiment dels acords d’inserció laboral i inclusió social
  6. Coordinació tècnica amb Serveis Socials i Servei d’Ocupació de Catalunya

Per qualsevol dubte podeu contactar amb miralles@elprat.cat