Esteu aquí

La Policia local comença a multar les motos i ciclomotors mal aparcats

Després d’una primera fase en què ha desenvolupat accions informatives i de sensibilització, la Policia local ha començat a imposar sancions a les motos i ciclomotors mal aparcats a finals d’aquest mes d’octubre.

Imatge de la campanya informativa prèvia a la fase sancionadora de les motos i ciclomotors mal aparcats

Imatge de la campanya informativa prèvia a la fase sancionadora de les motos i ciclomotors mal aparcats

divendres, 28 octubre, 2022 - 13:00

La Policia local del Prat ha començat a multar les motocicletes i ciclomotors mal aparcats a la vorera a finals d’aquest mes d’octubre.

Després les accions informatives i de sensibilització desenvolupades des del mes de maig,  en què s'han col·locat papers informatius a les motos mal aparcades, la Policia local ha començat la fase sancionadora.  Amb la campanya informativa, la Policia local volia donar a conèixer a la ciutadania els canvis introduïts a l’Ordenança de circulació de vehicles i vianants, aprovada al 2021, abans d’iniciar la fase sancionadora.

A diferència de Barcelona, al Prat les motos no poden aparcar a les voreres, sigui quina sigui seva amplada, excepte als llocs específicament senyalitzats  per fer-ho.

Paral·lelament, l'Ajuntament està habilitant espais per a l'aparcament de vehicles de dues rodes a les zones on ha detectat que hi ha necessitats d’aquest tipus, sempre que hi hagi lloc lliure disponible.

La campanya de mobilitat del Prat

Les accions informatives i de sensibilització als conductors i conductores de motocicletes i ciclomotors, prèvies a l’inici de les sancions corresponents, s’emmarquen en una campanya de mobilitat més àmplia de l’Ajuntament del Prat. La campanya pretén informar dels darrers canvis de l’Ordenança municipal de circulació, fomentar una bona convivència entre les persones i els diferents tipus de vehicles que circulen per la ciutat i promoure la pacificació dels carrers, amb intervencions urbanístiques amb aquesta finalitat, entre d’altres accions.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:45

Nou sentit de circulació al polígon Urgoiti per millorar la seguretat viària

Les intervencions es completaran la propera setmana i afavoreixen la connexió...
garbelladora amb.jpeg

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:00

Finalitzen les tasques de neteja de la platja arran de l’episodi de fortes pluges

L’AMB ha dut a terme treballs intensius per retirar la gran quantitat de...

dimecres, 16 juliol, 2025 - 10:00

Al setembre, nova línia de subvencions per adaptar taxis a les persones amb diversitat funcional

Amb aquesta convocatòria, es vol garantir una ciutat més inclusiva, amb...