Esteu aquí
El plaer de la tristesa

El plaer de la tristesa
A partir de Nit de reis: diari d’una infermera de 14 anys de Ramona Via. Dramatúrgia i direcció d'Arnau Puig
Amb només 14 anys, un exercici inofensiu d'escola, fer una redacció, es converteix en la manera de deixar anar les angúnies i tristeses d'una guerra que no arriba a comprendre.
El diari de la jove autora es converteix en un testimoni privilegiat dels darrers mesos de la guerra i els primers de la postguerra en un poble de la rodalia de Barcelona.
Una obra que s'endinsa en la minúcia de les vides més humils i anònimes, en els seus afanys més casolans, quotidians i vulgars. Unes vides que constitueixen la quasi totalitat de la Humanitat i que a penes comprenen el per què (si és que existeix un per què) dels daltabaixos històrics que les sacsegen.
Activitats relacionades
L'Orquestra de Barri al Fem Nadal de Sant Cosme
Tipus: Proposta
Quan: 10/12/2025 de 18:00 a 18:30 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
II Festival de Nadal
Tipus: Festa popular
Quan: 11/12/2025 - 18:00 h
On: Equipament cívic Delta de Llobregat
Viu la clàssica! Projecció de "Romeu i Julieta", ballet...
Tipus: Música
Quan: 12/12/2025 de 17:30 a 19:30 h
On: Cèntric Espai Cultural