Esteu aquí

Lectura de poemes i relats breus de Sant Jordi

rosa.jpg

dimecres, 20 abril, 2022 - 09:30

Per commemorar la diada de Sant Jordi,  el Programa de Lleure de la Gent Gran recuperarà la tradicional lectura de poemes i relats breus, després de dos anys de fer-ho en format virtual per les restriccions sanitàries.

Amb tots els escrits rebuts s’ha editat un llibret que s’entregarà a totes les persones participants.

L’acte es realitzarà el proper divendres 22 d’abril a les 10:30h a la pl. de l’Agricultura. En cas de pluja, es traslladarà a la sala de reunions de l’edifici de Ciutadania (baixos), a Cases d’en Puig.

Aquesta és una edició molt especial, la 25a. El recull de poemes i relats breus és un dels projectes amb més tradició del municipi pel que fa a la gent gran. 

Per a més informació us podeu adreçar al Punt d’Informació de la Gent Gran de Cases d’en Puig (pl. de l’Agricultura, 4), al telèfon 93 379 00 50 ext. 5616 o al correu puntgentgran@elprat.cat.

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 4 juny, 2026 - 18:00

El pròxim 18 de juny presentem una nova edició de l'Almeuritme!

Tretze persones del Prat formen part d'aquest projecte on s'ha versionat la...
centric_lectura_Primavera de llibres i lletres_daviducles

dimecres, 3 juny, 2026 - 09:00

La Primavera de llibres i lletres tanca una edició plena d’activitats literàries per a tothom

Autors locals i figures destacades del panorama literari actual han passat...

dijous, 28 maig, 2026 - 21:15

L’Ajuntament impulsa la segona edició de la iniciativa ElPratVal

Els vals es podran sol·licitar des del 19 d’octubre fins al 22 de novembre, o...