Esteu aquí

Doble Concert de L'Escola Sona

Un total d'11 grups de pop-rock de L'Escola actuen a La Capsa

divendres, 25 març, 2022 - 14:15

El passat dijous 24 de març un bon grapat de Combos d'alumnes de totes les edats de L'Escola d'Arts en Viu van oferir un doble concert de L'Escola Sona a La Capsa.

En el primer torn del concert, a les 17:30 hores, van actuar 5 grups dels alumnes més petits que formen part d'aquests grups de pop-rock, amb instruments com la guitarra elèctrica, el baix elèctric, el teclat, la bateria o la veu. Tot i tractar-se de nois i noies d'edats entre 8 i 11 anys, van fer unes actuacions de molta qualitat, amb molta força, que van deixar impactat al públic assistent.

En el segon torn del concert, a les 19:00 hores, van actuar 4 grups dels alumnes joves i adults, alguns dels quals ja tenen una llarga trajectòria d'estudi a L'Escola i val a dir que el nivell mostrat va ser molt elevat. Van tocar clàssics de la música moderna i temes d'actualitat, fent-ne les seves pròpies versions.

En els propers mesos d'abril i maig els Combos de L'Escola no tenen programat cap concert de L'Escola Sona, això és perquè tots plegats es concentraran en preparar una gran concert de fi de curs, que es realitzarà el dia 16 de juny, i en el que si tot va bé, podrem escoltar els 20 grups de música moderna que hi ha actualment a L'Escola!

 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 17 desembre, 2025 - 10:00

L'Escola d'Arts en Viu participa a les activitats de Nadal al Prat

Les col·laboracions musicals d'alumnes s'han fet al pessebre de la plaça de...

dimecres, 17 desembre, 2025 - 08:15

“Se hace camino al mirar...”, una exposició amb l’entorn natural de la ciutat com a protagonista

La mostra es pot visitar al Centre Cívic Palmira Domènech i és fruit de l...
centric_lectura_tardor_toni cruanyes

dimarts, 16 desembre, 2025 - 16:00

El cicle Llibres i lletres de tardor s’acomiada fins l’any vinent

Entre octubre i desembre, el Cèntric i la Biblioteca han desplegat aquest...