Esteu aquí

El Prat ja compta amb més de 300 aparcaments segurs de bicicleta

Aquesta setmana acaba la instal·lació dels set últims mòduls de Bicibox.

Bicibox

dimecres, 23 març, 2022 - 08:45

La nostra ciutat ja compta amb 22 mòduls d’aparcaments gratuïts i segurs de bicicleta, Bicibox, de l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Aquests estacionaments estan situats en punts de gran demanda de mobilitat i distribuïts equitativament per tot el municipi. Per exemple, en trobem a la sortida de les estacions de metro i rodalies, la platja o l’aeroport. A més, s’espera que, a partir del segon semestre de l’any, arribin dos mòduls més de gran capacitat i que suposaran l’augment de gairebé 150 places més sumades a les més de 300 que ja hi disposem (podeu consultar la ubicació de tots els mòduls aqui). 

A banda dels bicibox, també podem trobar per tota la ciutat aparcaments de bicicleta de ferro. L’objectiu d’aquests aparcaments és fomentar l’ús de la bicicleta com a mitjà de transport quotidià, per exemple, per desplaçaments a la feina o als centres educatius.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 4 agost, 2026 - 13:30

Què fer si es troba un pollet fora del niu durant la temporada de cria?

L’Ajuntament del Prat proporciona un protocol d’acció i les clíniques...

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...