Esteu aquí

L'Ajuntament retirarà 9 palmeres afectades per l'escarabat morrut

Durant aquesta setmana, es retiraran un total de 9 palmeres afectades per l’escarabat morrut a diversos emplaçaments de la ciutat i es renovaran diversos arbres de l’avinguda de Josep Anselm Clavé.

Arbres ciutat

dimecres, 23 febrer, 2022 - 11:30

El Departament de Manteniment i Serveis retirarà 9 palmeres afectades per l’escarabat morrut i que, tot i els tractaments fitosanitaris administrats i indicats pel Ministeri d’Agricultura, no s’han pogut recuperar. Es tracta d’un total de 9 palmeres que estan situades a la ronda de Llevant, la plaça de l’Església, als Jardins de Torre Muntades i d’Àngel Guimerà, als Horts Municipals i al Cementiri Sud. Les substitucions es duran a terme tot coincidint amb els plans de plantació i renovació d’arbrat que es fan anualment.

D’altra banda, aquesta setmana també s’estan duent a terme unes feines de retirada de 9 pollancres a l’avinguda de Josep Anselm Clavé. De fet, tots els arbres d’aquesta via, entre el tram dels carrers de Manuel Bertran i del Prat, s’han anat renovant durant els darrers anys, progressivament, ja que els vells en suposaven un perill de trencament i caiguda. Les noves espècies plantades són lledoners.   

Compartir

Noticies relacionades

centric_primavera de llibres i lletres_bon policia_2_2026

dilluns, 2 març, 2026 - 13:00

Torna la Primavera de llibres i lletres al Cèntric

Tres mesos per gaudir de la lectura amb propostes per a tota la ciutadania

dilluns, 2 març, 2026 - 10:45

Arrenca la segona edició de la campanya Carxofa Baix amb la participació de 5 restaurants del Prat

Un total de 32 establiments del col·lectiu Sabors de l’Horta del Baix...

dilluns, 2 març, 2026 - 09:45

“No podem dir que el Prat no té història, clar que en tenim, i l’hem de conèixer”

Entrevista a Marga Gómez, historiadora pratenca