Esteu aquí

L'Ajuntament retirarà 9 palmeres afectades per l'escarabat morrut

Durant aquesta setmana, es retiraran un total de 9 palmeres afectades per l’escarabat morrut a diversos emplaçaments de la ciutat i es renovaran diversos arbres de l’avinguda de Josep Anselm Clavé.

Arbres ciutat

dimecres, 23 febrer, 2022 - 11:30

El Departament de Manteniment i Serveis retirarà 9 palmeres afectades per l’escarabat morrut i que, tot i els tractaments fitosanitaris administrats i indicats pel Ministeri d’Agricultura, no s’han pogut recuperar. Es tracta d’un total de 9 palmeres que estan situades a la ronda de Llevant, la plaça de l’Església, als Jardins de Torre Muntades i d’Àngel Guimerà, als Horts Municipals i al Cementiri Sud. Les substitucions es duran a terme tot coincidint amb els plans de plantació i renovació d’arbrat que es fan anualment.

D’altra banda, aquesta setmana també s’estan duent a terme unes feines de retirada de 9 pollancres a l’avinguda de Josep Anselm Clavé. De fet, tots els arbres d’aquesta via, entre el tram dels carrers de Manuel Bertran i del Prat, s’han anat renovant durant els darrers anys, progressivament, ja que els vells en suposaven un perill de trencament i caiguda. Les noves espècies plantades són lledoners.   

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 4 agost, 2026 - 13:30

Què fer si es troba un pollet fora del niu durant la temporada de cria?

L’Ajuntament del Prat proporciona un protocol d’acció i les clíniques...

divendres, 31 juliol, 2026 - 18:15

Videojocs&Música celebra una nova edició amb tallers, una jam session i una mostra final

Durant el mes de juliol, el cicle va reunir tallers, activitats obertes i una...

divendres, 31 juliol, 2026 - 14:45

Tanca la primera edició del Ricardeo, tot un èxit que ja ha aplegat més de 12.500 assistents aquest estiu a la Granja de la Ricarda

“Ja estem pensant en l’edició de la temporada vinent. Això tot just comença”,...