Esteu aquí

Gairebé un centenar d’entitats participaran a la 19a Mostra d’Entitats

Aquesta edició estarà marcada per la recuperació de l’espai de trobada del teixit associatiu després de la cancel·lació de la darrera edició l’any 2020 per la Covid19

19a Mostra d'Entitats

dilluns, 13 desembre, 2021 - 14:45

La 19a Mostra d’Entitats tindrà lloc els dies 17, 18 i 19 de desembre 2021 i enguany reunirà gairebé 100 associacions socials esportives i culturals així com la representació d’alguns consells i projectes municipals.

Totes elles es retrobaran després d’un any molt marcat per la pandèmia de la Covid19, amb l’objectiu de donar a conèixer als pratencs i les pratenques la seva tasca i activitats.

La Mostra és la oportunitat per conèixer de primera mà el gran i divers teixit associatiu que ofereix la ciutat. La Granja de la Ricarda, serà l’espai on es celebrarà la trobada així com diferents d’activitats organitzades per les entitats.

Més de 30 activitats

Durant el cap de setmana de la Mostra, les entitats duran a terme activitats en diferents formats i espais com activitats esportives, activitats de dansa i cultura popular amb l’objectiu de fer visible la feina que realitzen al dia a dia, petits tast que ens aproparan més a les associacions del territori.

Podeu trobar tot el calendari d’activitat al següent enllaç.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 15 juny, 2026 - 14:15

Més de 20 persones participen en la taula comunitària de Sant Cosme

La taula comunitària continua consolidant-se com un espai de participació,...

divendres, 12 juny, 2026 - 14:30

Comença el servei de socorrisme i de vigilància a la platja

El dissabte 13 de juny s'inicia aquesta servei que, aquesta temporada, tindrà...

dimarts, 19 maig, 2026 - 09:30

Healthy/Offline Families: un estiu per compartir hàbits saludables en família

Les activitats son gratuïtes i les inscripcions s’obren a partir de l’1 de...