Esteu aquí
La Cocina de mi Vecina

'La Cocina de mi Vecina' és un espai de trobada, que s'inicia el 2019, per intercanviar receptes i compartir sabers gastronòmics entre veïnes i veïns dels barris que envolten el Centre Cívic, i enfortir les relacions veïnals.
Aquest mes, s'ha tornat a posar en marxa en format presencial a La Cuina del Ribera! Alguns i algunes participants de la primera edició del projecte han entomat l'autogestió de les trobades, i busquen noves incorporacions que tinguin ganes de participar de l'organització de les sessions, i el més important: gaudir de cuinar les receptes que es proposin entre tots i totes en bona companyia.
Si sou veïns i veïnes dels barris Sant Jordi –Ribera Baixa i Sant Cosme i esteu interessades a participar en la proposta, poseu-vos en contacte amb nosaltres al correu ccriberabaixa@elprat.cat o al telèfon 93 374 15 80.
Activitats relacionades
Tardes Joves a la Palmira: Creació d'un bingo musical
Tipus: Proposta
Quan: 17/02/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech
L'Orquestra de Barri
Tipus: Proposta
Quan: 18/02/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Connecta Jove [edició hivern]
Tipus: Proposta
Quan: Del 19/02/2026 al 26/03/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes