Esteu aquí

Torna l’Aplec de la Tartana

Després de la seva suspensió l’any passat a causa de la pandèmia, aquest diumenge torna a celebrar-se aquesta trobada de cultura popular amb tallers, parades d’entitats, balls de sardanes i una actuació de la Colla Trabucaire del Prat.

Aplec de la Tartana

divendres, 15 octubre, 2021 - 10:30

El diumenge, al voltant de la Granja de la Ricarda, concretament al pati sud, tindrà lloc una nova edició, la vint-i-cinquena, de l’Aplec de la Tartana. Es tracta d’una trobada que combina balls i música popular, actuacions de música, tallers per a tota la família, etc.

A més a més, tindrà lloc la 7a Plantada popular, que estarà amenitzada amb la música del grup Ministrers de Gràcia. En aquest cas, es plantaran arbustos i plantes autòctones entre la Granja de la Ricarda i els Horts municipals. Acompanyant la jornada, n’hi haurà parades d’entitats i de productes del camp de la Col·lecció etnològica Puig-Casas i de Cal Jaume del Bitxot. A dos quarts de dotze, n’hi haurà una gran ballada de sardanes amb la Cobla Baix Llobregat i, per acabar la jornada, n’hi haurà un fi de festa dinamitzat per la Colla Trabucaire del Prat.

És recomanable la inscripció a www.amicsdelprat.cat i us recordem que és totalment obligatori l’ús de la mascareta i que n’hi haurà control d’accessos i aforament.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 14 agost, 2025 - 15:45

Finalitzen les obres del nus del Mas Blau: la nova rotonda impulsa la mobilitat al Prat

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha acabat les obres de...

dijous, 31 juliol, 2025 - 13:45

Més de 130.000 € d’estalvi a les llars del Prat gràcies als contenidors intel·ligents

L’Ajuntament posarà a disposició de totes les llars que ho vulguin un segon...