Esteu aquí

L’Ajuntament realitza més de vint intervencions als arbres malmesos per la darrera tempesta.

El departament de Manteniment i Serveis Urbans de la ciutat ha dut a terme unes tasques intensives de poda i retirada d’arbres que s’han vist afectats.

Arbres tempestes

dijous, 23 setembre, 2021 - 14:15

Durant el dissabte de la setmana passada, la ciutat va patir unes pluges molt intenses que van produir diversos desperfectes: els més importants van ser els que van afectar diferents arbres. Fruit d’aquest episodi, l’Ajuntament, a través del departament de Manteniment i Serveis, ha realitzat un total de 22 intervencions que han consistit en la poda o la retirada total dels arbres afectats. Durant la propera campanya de plantacions es substituiran els exemplars més afectats.

Aquestes intervencions han tingut lloc a diferents indrets com ara l’Avinguda Verge de Montserrat, el carrer Riu Túria i la plaça Louis Braille, entre d’altres. Us recordem que amb l’aplicatiu Amb tu, un Prat Millor, podeu reportar qualsevol incidència que trobeu als carrers i parcs de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...

dimecres, 17 juny, 2026 - 12:45

El Prat reduirà un 15% de mitjana la taxa de recollida de residus del 2026

Els contenidors intel·ligents, que permeten bonificar fins al 40% i han...

dilluns, 15 juny, 2026 - 13:15

La Policia Local interposa prop de 200 denúncies i requisa un centenar de patinets en tres mesos de campanya

Circular sense assegurança, per la vorera o amb més d'una persona al vehicle...