Esteu aquí

Comença un nou curs de català per a jovent nouvingut a la ciutat

dimarts, 20 juliol, 2021 - 14:00

Aquesta setmana ha començat un nou taller de llengua catalana i de coneixement de l’entorn per a joves nouvinguts al Prat. L’objectiu d’aquests cursos, organitzats pel Programa Municipal de Nova Ciutadania de les Cases d’en Puig, és integrar a les persones que acaben d’arribar per tal de que coneguin la ciutat i els diferents serveis que tenen a la seva disposició.

En total han estat 14 joves els/les qui han iniciat aquest projecte on es combinen classes teòriques, jocs inclusius i sortides a diferents indrets i equipaments de la ciutat.

L’inici del curs ha estat un espai de presentació per conèixer la realitat de cadascuna de les persones participants. Seguidament s’han començat les classes d’alfabetització i la practica de diferents jocs de taula per posar en pràctica la teoria.

A més, també s’han fet ja unes visites als Serveis de Joventut del Lloro i  a l’Esplai Sant Pere i Sant Pau.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 20 febrer, 2026 - 13:15

Durant el mes de març, nova edició de Dansa Metropolitana al Prat

Espectacles de sala al Teatre L’Artesà, propostes participatives als jardins...

dimarts, 10 febrer, 2026 - 11:15

L’Ajuntament del Prat dona la benvinguda a 11 persones contractades en el marc del programa Treball als Barris

Una iniciativa de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic per fomentar l’ocupació...

dimecres, 4 febrer, 2026 - 09:45

Tallers per a famílies: “Créixer amb criteri en un món digital”

La iniciativa s’emmarca en l’estratègia de ciutat per fomentar el benestar...