Verónica i Mel, durant la competició.
dijous, 1 juliol, 2021 - 09:30
El Club Agility Baix Llobregat del Prat ha tancat la temporada 2020 - 2021 amb diversos èxits remarcables.
En la lliga regular, el club pratenc ha quedat primer per equips de la segona categoria de Primera Divisió, i tercer de Divisió d’Honor.
En la Lliga regular individual, l'entitat ha aconseguit un primer lloc en la Segona Divisió i un primer lloc en la Primera. A Divisió d’Honor s’ha aconseguit un segon i tercer llocs. Globalment ha estat un any molt bo, amb quatre equips nous, mentre tots els conjunts han millorat registres respecte la temporada anterior.
A la Copa Catalunya, el club ha participat amb el màxim d’equips, dos en categoria de gos gran i dos en categoria de gos petit. S’ha assolit un primer lloc en la categoria de gos petit i un tercer lloc en la categoria de gos gran.
Verónica, amb la gossa Mel, ha guanyat la final individual, a la qual van prendre part més de 140 participants. Aquesta victòria dona accés a participar al British open, que se celebra a Anglaterra a finals d’agost, i permet formar part de la Selecció Catalana.
Un total de 18 socis de l'entitat, d'entre els 23 que hi participaven, s’han classificat per a la final.
dimecres, 14 maig, 2025 - 13:45
dimecres, 14 maig, 2025 - 12:30
dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30