Esteu aquí

Només dos grups bombolla escolars confinats al Prat

dilluns, 12 abril, 2021 - 10:45

A partir de la informació que la Generalitat posa a disposició a través de l’eina informàtica Traçacovid sobre els casos covid-19 als centres educatius de Catalunya, la situació a 10 d'abril a la nostra ciutat és la següent: cap centre tancat i només 2 grups bombolla confinats (escoles del Parc i Mare de déu del Carme).

La detecció de casos positius era una possibilitat prevista i esperada des de l’inici del curs. Per tant, s’ha actuat seguint tots els protocols de prevenció i seguretat sanitària establerts pels centres educatius des de fa setmanes.

Seguint aquests protocols establerts, els centres educatius, en contacte amb els serveis de Salut, han comunicat a les famílies la detecció dels positius, i s’han pres les mesures previstes 
 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:15

El Prat destina 5.000 euros a la reconstrucció de Veneçuela després del terratrèmol

L'Ajuntament també posa a disposició dels afectats suport psicològic i s...

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...

dijous, 25 juny, 2026 - 13:45

"Vinyetes al barri": l'art urbà i participatiu uneix Sant Cosme i La Botiga a través d'un itinerari visual

Joves del municipi i l'artista RUGHI transformaran l'espai públic aquest...