Esteu aquí

Diumenge finalitza el procés participatiu per a la remodelació de la plaça de l’Estany de Sant Maurici

Es pot participar a través del web Decidim El Prat

divendres, 5 març, 2021 - 12:00

Aquest diumenge 7 de març finalitzarà el procés de participació ciutadana per a la remodelació de la plaça de l’Estany de Sant Maurici. Encara queden dos dies per a què el veïnat i el teixit associatiu i comercial de la zona pugui fer propostes de millora a través de la Plataforma Decidim El Prat.

Tota la informació recollida complementarà l’informe que orientarà el treball de l’equip d’Urbanisme de l’Ajuntament en la remodelació de la plaça.

De moment s’han recollit al web del Decidim un total de 34 propostes, que complementen aquelles recollides als dos taller virtuals realitzats el 18 de febrer i 4 de març.

Les propostes que han rebut més suport són aquelles que demanden nous usos més cívics de l’espai, donant prioritat a la de trobada de petits i grans:

  • La creació d’un espai de joc creatiu per infants de totes les edats
  • La millora de l’accessibilitat
  • La incorporació d’un quiosc de premsa i café
  • Bancs per la gent gran que facilitin compartir i comunicar-se
  • Mantenir i/o renovar l’arbrat de la plaça

Durant la primavera es durà a terme un retorn comunicatiu a tots a totes les persones que han participat del procés així com una publicació del calendari previst per a la remodelació.

Per a més informació també es pot consultar la web municipal elprat.cat/participacio o a través del mail participacio@elprat.cat o el telèfon 933 790 050, extensió 5600.

 

 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...

dijous, 25 juny, 2026 - 13:45

"Vinyetes al barri": l'art urbà i participatiu uneix Sant Cosme i La Botiga a través d'un itinerari visual

Joves del municipi i l'artista RUGHI transformaran l'espai públic aquest...