Esteu aquí

L’aparcament de Cal Tet es tanca aquest cap de setmana

L’objectiu és evitar aglomeracions als Espais Naturals del Delta del Llobregat

Aparcament Cal Tet

divendres, 12 febrer, 2021 - 12:00

En previsió de l’arribada d’una gran afluència de persones als principals espais d’oci i natura de la nostra ciutat, tot just després de l’apertura comarcal del confinament, l’aparcament de Cal Tet romandrà tancat, inicialment demà i diumenge, i previsiblemente el cap de setmana que ve. Aquesta mesura s’adopta per impedir que, en un mateix indret, s’acumuli un gran número de persones, especialment a l’entrada i sortida de l’espai d’aparcament.

Com a espai alternatiu d’aparcament, les persones que ho necessitin podran deixar el seu vehicle a l’aparcament del Cementiri, ja que té unes dimensions que faciliten les distàncies de seguretat necessàries per complir amb les mesures decretades per la Covid-19.  

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...