Esteu aquí

Cap centre educatiu tancat i 30 grups bombolla confinats al Prat

Baixa incidència de positius entre el professorat

dimarts, 9 febrer, 2021 - 11:45

A partir de la informació que la Generalitat posa a disposició a través de l’eina informàtica Traçacovid sobre els casos covid-19 als centres educatius de Catalunya, la situació a 8 de febrer a la nostra ciutat és la següent: cap centre tancat i 30 grups bombolla confinats (escoles Bernat Metge, Charles Darwin, Parc, H.J.Tarradellas, Mare de Déu del Carme i Ntra. Sra. del Mar-García Lorca, instituts Baldiri Guilera, El Prat de Llobregat, Pepa Colomer, Ribera Baixa i Salvador Dalí, i escola bressol La Blaveta).

Cribatge al professorat

El professorat del Prat s'ha sotmès a cribatges i n'ha resultat un 1,5 % de casos positius, un índex inferior a la mitjana del cribatge entre la població general assimptomàtica.

La detecció de casos positius era una possibilitat prevista i esperada des de l’inici del curs. Per tant, s’ha actuat seguint tots els protocols de prevenció i seguretat sanitària establerts pels centres educatius des de fa setmanes.

Seguint aquests protocols establerts, els centres educatius, en contacte amb els serveis de Salut, han comunicat a les famílies la detecció dels positius, i s’han pres les mesures previstes 
 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 29 abril, 2026 - 09:00

La Comissió de seguiment de l’Acceleradora d’FP Dual es reuneix a Gavà

L’FP dual es consolida al Delta amb 53 empreses i 166 aprenents participants

divendres, 24 abril, 2026 - 12:00

L’Ajuntament inaugura la reforma de l’Escola d’Oficis i la nova coberta del CEM Estruch

L'Ajuntament ha invertit prop de 300.000 euros per homologar noves formacions...

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:00

El punt d’edició Viquidones Prat ja està en marxa

Tres sessions al Centre Cívic Palmira Domènech han servit per recuperar el...