Esteu aquí

Les reunions veïnals i les mesures de prevenció de la covid-19

dijous, 24 desembre, 2020 - 12:00

S’apropa el mes de gener, mes en què normalment les comunitats veïnals acostumen a celebrar la reunió anual de persones propietàries. A continuació veurem com ens afecten les restriccions actuals a la comunitat i com podem dur a terme les reunions anuals amb totes les mesures de seguretat corresponents.

Es poden celebrar reunions de persones propietàries presencials?

Sí, es poden celebrar reunions sempre que hi assisteixin un màxim de 6 persones i es prenguin les mesures de prevenció habituals: distància de seguretat, rentat de mans i mascareta. Recordeu que les reunions s’han de convocar amb una antelació mínima de 8 dies, excepte si hi ha un tema urgent per a tractar, que aleshores s’ha de convocar amb la màxima antelació possible.

Es poden celebrar reunions de persones propietàries telemàtiques?

Sí, sempre i quan es garanteixi que la convocatòria arribi a totes les persones propietàries i tothom tingui els recursos o l’ajuda necessària per accedir-hi.

Ajuda a la realització de reunions telemàtiques

Des del Servei de Bon Veïnatge de l’Ajuntament s’ofereix acompanyament a les comunitats que vulguin fer reunions telemàtiques. Si us agradaria intentar-ho, us podeu posar en contacte amb el servei a través del correu bonveinatge@elprat.cat o al telèfon 93 379 00 50 ext. 5992.

És possible endarrerir la reunió anual?

Sí. Tot i que la llei marca l’obligatorietat d’una reunió anual, actualment, amb l’estat d’alarma, no és obligatori celebrar reunions de persones propietàries fins abril de 2021.

Per a més informació sobre comunitats veïnals, contacteu amb el Servei de Bon Veïnatge i Convivència a través del correu bonveinatge@elprat.cat o al telèfon 93 379 00 50 ext. 5992

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 novembre, 2026 - 08:00

El Prat es mobilitza pel 25N amb el focus posat en la violència institucional envers les dones

L’Ajuntament impulsa una ampla programació d'activitats durant els mesos d...

dimecres, 4 novembre, 2026 - 12:45

La Zona Jove Tardor tanca una nova edició amb activitats per a tots els gustos

El Túnel del Terror de Jardins de la Pau, el torneig de FIFA, el taller de...

divendres, 30 octubre, 2026 - 12:00

No eren bruixes, eren dones: recuperar la memòria de les dones a la Viquipèdia

Quinze persones participen en una xerrada sobre el projecte "Viquibruixes" i...