Actes / Cursos

El certificat digital és l’equivalent electrònic a un document d’identitat que serveix per realitzar tràmits com la sol·licitud i justificacions de subvencions, tràmits davant el registre d’associacions i fundacions, notificacions electròniques de l’agència Tributària o inclús per a temes de contractació laboral, entre d’altres.

Fins ara, aquelles entitats que encara no disposaven d’aquest certificat, tenien l’opció de realitzar aquests tràmits amb el IdCAT del president/a de l’entitat.

 

Des del 2 d’octubre de 2020, totes aquelles entitats que necessitin fer alguna tramitació amb l’administració del Prat només ho poden fer si disposen del Certificat Digital tal i com es detalla en la Llei 59/2003 de signatura electrònica.

 

Per aquest motiu, des del Servei de Formació i Assessorament a les entitats, organitzem una formació adreçada a informar a les entitats sobre com obtenir el certificat de representació de persona jurídica i conèixer-ne les obligacions que hi estan relacionades així com els principals usos que pot tenir el certificat a les entitats.

 

Si sou una entitat del Prat, encara no disposeu del Certificat digital i no sabeu com s'ha de tramitar, no us podeu perdre aquesta formació. 

 

Les entitats podran escollir entre les següents dates per realitzar la formació: dilluns 16 o dimarts 17 de novembre del 2020, en horari de 18 a 20 h.

 

La formació es farà en format virtual amb la plataforma Microsoft Teams.

 

No trigueu!!! Feu ja la vostra inscripció a entitats@elprat.cat  o trucant al 93 379 00 50  (ext. 5600)

 

2 Manual Certificat Digital. Què és? Com l'obtenim?