El certificat digital és l’equivalent electrònic a un document d’identitat que serveix per realitzar tràmits com la sol·licitud i justificacions de subvencions, tràmits davant el registre d’associacions i fundacions, notificacions electròniques de l’agència Tributària o inclús per a temes de contractació laboral, entre d’altres.
Fins ara, aquelles entitats que encara no disposaven d’aquest certificat, tenien l’opció de realitzar aquests tràmits amb el IdCAT del president/a de l’entitat.
Des del 2 d’octubre de 2020, totes aquelles entitats que necessitin fer alguna tramitació amb l’administració del Prat només ho poden fer si disposen del Certificat Digital tal i com es detalla en la Llei 59/2003 de signatura electrònica.
Per aquest motiu, des del Servei de Formació i Assessorament a les entitats, organitzem una formació adreçada a informar a les entitats sobre com obtenir el certificat de representació de persona jurídica i conèixer-ne les obligacions que hi estan relacionades així com els principals usos que pot tenir el certificat a les entitats.
Si sou una entitat del Prat, encara no disposeu del Certificat digital i no sabeu com s'ha de tramitar, no us podeu perdre aquesta formació.
Les entitats podran escollir entre les següents dates per realitzar la formació: dilluns 16 o dimarts 17 de novembre del 2020, en horari de 18 a 20 h.
La formació es farà en format virtual amb la plataforma Microsoft Teams.
No trigueu!!! Feu ja la vostra inscripció a entitats@elprat.cat o trucant al 93 379 00 50 (ext. 5600)
2 Manual Certificat Digital. Què és? Com l'obtenim?