Esteu aquí
Novembre #EnFemení: "Has vist la foto que corre?"

En el marc del 25N i del cicle #EnFemení del CC Sant Jordi-Ribera Baixa, acollim el taller "Has vist la foto que corre?", a càrrec de l'associació Candela.
Aquesta proposta ens acompanyarà en la reflexió i l’anàlisi de les violències sexuals que ens afecten a la dimensió digital, posant especial atenció a l’enviament de fotografies de caràcter sexual sense consentiment (sexpreading). Des d’un punt de vista empoderador i una visió positiva de la sexualitat, buscarem estratègies col·lectives per sumar-nos a la construcció de sexualitats basades en el respecte i la llibertat.
Proposta dirigida a joves de 12 a 18 anys. Per tal de respectar l'aforament de les activitats, caldrà inscripció prèvia, i consentiment per part dels adults en el cas que siguin menors de 18 anys.
El taller es realitzarà en format digital.
-
Accessible
Activitats relacionades
Tardes Joves a la Palmira
Tipus: Proposta
Quan: 16/12/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Col·loqui d'Art i Educació amb Sara San Gregorio
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 16/12/2025 de 17:30 a 19:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-petita">Teatre L'Artesà - Sala Petita
3r Plenari 23a Mostra d'Entitats 2025
Tipus: Proposta
Quan: 16/12/2025 - 18:00 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech