Esteu aquí

Projecte #Demo. Bona música per quan cau el sol

dilluns, 13 juny, 2016 - 17:30

Les nits i els vespres d’estius són un marc incomparable per trobar-se, relaxar-se i compartir una bona estona a l’aire lliure. Per això, ja des de l’any passat, la terrassa del Bar de La Capsa acull el Projecte #Demo, un cicle de músiques diverses de petit format que ens acosta el bo i millor de les músiques de la ciutat i algunes propostes de fora durant les nits d’estiu. Una forma més de gaudir i viure l’estiu a la nostra ciutat

Des del passat 12 de juny i fins el mes de setembre podrem gaudir de la música italiana, de versions de blues i jazz, de country, d’algunes pinzellades de rock, folk i cançó d’autor… Els diumenges a les 20:30h i algun divendres a les 22:30h aquests concerts ompliran de música la terrassa i ens permetran descobrir propostes musicals emergents i de qualitat.

Tot i que podeu consultar la programació completa a l’agenda de la pàgina web, entre d’altres podreu disfrutar amb:

Jeb Andrews (19/06, 20:30h) – Mònica Escrig & Iñaki Ezcurra (26/06, 20:30h) – Anna&Gerard (02/07, 22:30h), Majers (08/07, 22:30h), Blackswans (22/07, 22:30h), Flaming Shakers (29/07, 22:30h), Versiones simplificadas (04/09, 20:30h), LaBandaTonPare (09/09, 22:30h).

Projecte #demo: Al Sánchez & The Speedway Runners, Los Majer's, Anna&Gerard, Mònica Escrig & Iñaki Ezcurra, Jeb Andrews i Cantagiro

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 6 octubre, 2025 - 10:00

Una temporada familiar pensada per créixer amb els infants

Cinc propostes conformen una nova temporada d'espectacles pensat per a tots...

divendres, 3 octubre, 2025 - 11:15

La Tafanera del Ribera esdevé un taller de creació de postals de Nadal

El projecte ‘Felicita la veïna’ impulsat pel grup d'Scrap del Ribera convida...

dijous, 2 octubre, 2025 - 10:00

Al novembre L'Artesà i La Capsa s'uneixen per oferir una programació especial

Del 13 al 16 de novembre es presentaran quatre propostes que excedeixen els...