Esteu aquí

El Mercat de Pagès de dissabte es manté, amb algunes mesures de prevenció

Les zones de càrrega i descàrrega a tota la ciutat seran permanents per garantir el subministrament de productes de primera necessitat

Mercat de Pagès

divendres, 13 març, 2020 - 14:45

El Mercat de Pagès que es fa cada dissabte a la pl. de Pau Casals també se celebrarà aquest dissabte dia 14. 

A causa de la situació sanitària provocada pel coronavirus, i com a mesura de prevenció, els venedors i venedores se situaran davant de les parades de fruita i verdura i no al darrere, de manera que els productes quedin allunyats de la clientela. 

El Mercat de Pagès estarà perfectament proveït de productes frescos i de proximitat del Parc Agrari, una infraestructura productiva d'aliments que en moments de crisi com l'actual demostra la seva importància estratègica.

Zones de càrrega i descàrrega permanents per garantir el subministrament

Una altra mesura presa per l'Ajuntament per garantir el subministrament a tots els establiments de productes de primera necessitat és que les zones de càrrega i descàrrega seran permanents. Per tant, durant les 24 h del dia només hi podran aparcar els vehicles de repartiment, i no pas els particulars. 
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 10:00

SaóPrat i Espigoladors, entitats del Prat guardonades per la seva tasca transformadora i innovadora

El teixit social i empresarial del Prat torna a ser reconegut per la seva...

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...
Rubén Barba.

dimecres, 29 octubre, 2025 - 13:15

“Aquí els infants busquen carinyo, i els en donem. Volen que els escoltin, i els escoltem”

Entrevista a Rubén Barba, director de l’Esplai GISC, que celebra mig segle d...