Esteu aquí

Cursos d'hivern amb temàtica històrica

El 8 de gener s’obren les inscripcions dels cursos d’hivern. Si us agrada la història podeu continuar aprofundint en el seu coneixement, ara pel que fa a la història moderna

dilluns, 30 desembre, 2019 - 11:00

Podeu participar en el curs El món modern: ciència, tecnologia i conflicte. La utilització massiva de noves tecnologies va precipitar la fi del món medieval. Les armes de foc van acabar amb l'hegemonia dels cavallers feudals, i van possibilitar que les monarquies absolutes dominessin el món.

El taller té una durada de 6 sessions i es farà al Cèntric els dimecres de 19 a 20.30h. Les sessions estaran dirigides per un expert en aquest període, Xavier Hernández Cardona, historiador i catedràtic de Didàctica de les Ciències Socials a la Universitat de Barcelona. És autor de diversos treballs sobre la història militar de Catalunya, la guerra de Successió Espanyola i l'educació i l'ensenyament de la història.

Una bona manera d’obrir boca per a l’exposició Temps de pólvora que obrirem el proper 20 de gener a la sala d’exposicions del Cèntric. La mostra ens ensenyarà com l’aplicació de la pólvora en el camp militar va modificar la manera de fer la guerra i acabarà transformant l’urbanisme de les ciutats.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 juliol, 2025 - 10:30

Del 1850 al 2025: La Capsa i la història musical del Prat, ara en exposició

Un viatge sonor per la identitat i l'evolució musical de la ciutat

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

dijous, 3 juliol, 2025 - 09:45

Nova edició dels concerts al porxo de L'Escola d'Arts en Viu

Un any més l'espai de porxada de Torre Balcells ha acollit aquests concerts d...