Esteu aquí

16.000 persones assisteixen a l'onzè Festival Esperanzah! al parc Nou del Prat

El 100 % de la recaptació s'ha destinat a projectes d'economia social i solidària

dimecres, 16 octubre, 2019 - 08:45

El Festival Esperanzah! ha celebrat aquest passat cap de setmana l'onzena edició al parc Nou del Prat. Pel festival hi han passat unes 16.000 persones, se n'han venut totes les entrades i el 100 % de la recaptació s'ha destinat a projectes d'economia social i solidària.

Durant el festival d'enguany s’ha celebrat la tercera assemblea de la tot just creada Cooperativa del Festival Esperanzah!, una iniciativa que li permetrà comptar amb més capital social i més copropietaris. 

El Festival està creat per 220 voluntaris que durant dies treballen incansablement per oferir els millors serveis a les persones assistents. S'hi han fet una desena de tallers per a families que han pogut degustar més d’11 gastronomies diferents. També han pogut conèixer moltes de les ONG a les quals van destinats aquests recursos, ja que s'hi han instal·lat 42 carpes i paradetes.

Pel que fa a la música, el públic ha vibrat amb les actuacions de Manu Chao, encarregat de posar la cirereta del festival, Oques Grasses, La Companyia Elèctrica Dharma, Banda Futura capitanejada per Amparo Sánchez i els seu equip format només per dones (Esperanzah! es Muher); Mara Barros amb Les Dones Sàvies de Sant Cosme, o la recentment estrenada Banda Esperanzah!, liderada per Natxo Tarrés, que va estrenar una cançó titulada ‘Esperançah’. 

La carpa de circ del Fòrum Social, quasi 4 vegades més gran que en anteriors edicions, s’ha quedat petita pels mútiples debats i taules rodones organitzades.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 20 octubre, 2025 - 09:30

En marxa una nova campanya de vacunació conjunta contra la grip i la Covid-19

Una està destinada a persones amb 60 anys o més i una altra per a infants
centric_dialegs_logo_2025

dilluns, 13 octubre, 2025 - 13:00

La nova edició del cicle de pensament Diàlegs gira al voltant del concepte dels rituals

El cicle organitzat pel Cèntric arriba a la cinquena edició consolidat com un...

divendres, 10 octubre, 2025 - 10:45

L’Artesà arrenca temporada amb més de 3.100 entrades venudes en un sol dia

La nova temporada d’octubre a febrer del Teatre L’Artesà ha començat amb...