Esteu aquí

Interseccions visita l’ESMuC i la UAB

TEMES: IntersECCions

S’ha compartit el programa Interseccions amb l'alumnat universitari

dijous, 18 abril, 2019 - 11:15

Entre finals del mes de març i inicis d'abril, el programa IntersECCions ha estat convidat a assistir a dues universitats: l’Escola Superior de Música de Catalunya i la Universitat Autònoma de Barcelona.

El divendres 29 de març la Cristina Castells, directora del programa, va participar en un dels seminaris de didàctica que organitza el departament de Pedagogia de l’ESMUC. L'alumnat de l'assignatura de Didàctica de la Música així com la resta d' assistents que van participar-hi van poder conèixer el naixement i desplegament del Programa Interseccions així com van poder intercanviar diferents preguntes, inquietuds i propostes.

Ja a l'abril, el dijous 11, també amb una dinàmica de ponència amb posterior debat, IntersECCions va participar d'una sessió de l'assignatura optativa de Gestió Cultural del Grau en Musicologia de la UAB amb una cinquantena d'alumnes de 4t. 

Ambdues sessions foren molt dinàmiques, participatives i amb una valoració compartida d'experiències enriquidores i inspiradores tant per l'alumnat, pel professorat com també per part del Programa. Des d'IntersECCions els hi volem donar les gràcies per haver-nos convidat, felicitar als equips per la bona organització i el bon clima de treball i desitgem poder-ho repetir aviat. 

Compartir

Noticies relacionades

clubs_lectura_biblioteca

divendres, 24 juliol, 2026 - 10:00

Els clubs de lectura de la Biblioteca Antonio Martín tanquen una nova temporada

Divuit clubs i més de 260 persones inscrites durant el curs 2025-2026

divendres, 12 juny, 2026 - 13:30

Compartir temps, jugar amb l’altre o com des de Can Rigol s’obren possibilitats i partides amb la gent gran de Jardins

El projecte d'arts visuals connecta l'alumnat de l'escola Can Rigol amb la...
centric_cloenda_connexions_2026_4.jpg

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...