Esteu aquí

De dijous a diumenge, 10a edició del festival de l'economia solidària Esperanzah!

Dissabte, el cartell serà exclusivament femení; Txarango hi celebrarà el final de la gira Abaraka; i Gossos s'acomiadaran dels escenaris

dimecres, 10 octubre, 2018 - 12:45

La 10a edició de l'Esperanzah!, el festival de l'economia solidària, se celebrarà de dijous a diumenge al parc Nou del Prat. 

Enguany hi destacaran tres eixos. D'una banda, l'Esperanzah es Muher, un dia, dissabte dia 12, dedicat a les dones, amb un cartell exclusivament femení i amb la participació d'altres dones artistes. 

D'altra banda, el festival acollirà el final de gira de l'espectacle Abaraka del grup Txarango, que aturarà la seva activitat durant un temps indeterminat. El grup Gossos també aprofitarà l'escenari de l'Esperanzah per dir adéu al seu públic. 

L'Esperanzah! es marca com a objectiu aconseguir fins a 200.000 € amb què es volen finançar projectes socials i d'economia solidària. Una quarta part de tot el que es recapti anirà destinat a propostes locals. 
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 setembre, 2025 - 09:45

Més de 300 persones es concentren a la plaça de la Vila per denuncia el genocidi a Gaza

El proper plenari municipal debatrà una declaració institucional denunciant...
centric_musica_homenatge victoria de los angeles

dijous, 18 setembre, 2025 - 10:00

Torna el cicle "Viu la clàssica" al Cèntric

Un concert en viu d’homenatge a Victoria de los Ángeles obrirà la nova...

dilluns, 15 setembre, 2025 - 13:15

El Prat acollirà diverses activitats amb motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer

També es duran a terme més activitats a tot el Baix Llobregat