Esteu aquí

De dijous a diumenge, 10a edició del festival de l'economia solidària Esperanzah!

Dissabte, el cartell serà exclusivament femení; Txarango hi celebrarà el final de la gira Abaraka; i Gossos s'acomiadaran dels escenaris

dimecres, 10 octubre, 2018 - 12:45

La 10a edició de l'Esperanzah!, el festival de l'economia solidària, se celebrarà de dijous a diumenge al parc Nou del Prat. 

Enguany hi destacaran tres eixos. D'una banda, l'Esperanzah es Muher, un dia, dissabte dia 12, dedicat a les dones, amb un cartell exclusivament femení i amb la participació d'altres dones artistes. 

D'altra banda, el festival acollirà el final de gira de l'espectacle Abaraka del grup Txarango, que aturarà la seva activitat durant un temps indeterminat. El grup Gossos també aprofitarà l'escenari de l'Esperanzah per dir adéu al seu públic. 

L'Esperanzah! es marca com a objectiu aconseguir fins a 200.000 € amb què es volen finançar projectes socials i d'economia solidària. Una quarta part de tot el que es recapti anirà destinat a propostes locals. 
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 juliol, 2025 - 10:30

Del 1850 al 2025: La Capsa i la història musical del Prat, ara en exposició

Un viatge sonor per la identitat i l'evolució musical de la ciutat

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

dijous, 3 juliol, 2025 - 09:45

Nova edició dels concerts al porxo de L'Escola d'Arts en Viu

Un any més l'espai de porxada de Torre Balcells ha acollit aquests concerts d...