Esteu aquí

Aquest dissabte torna el Sopar de la Cooperació

Ja es poden adquirir els tiquets a les Cases d’en Puig

dimarts, 2 octubre, 2018 - 12:45

En el marc de la Jornada Ciutats Defensores de Drets Humans, dissabte 6 es farà al Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa el Sopar de la Cooperació, que comptarà amb la presència de cinc activistes defensors i defensores dels Drets Humans: Tun Khin (Myanmar), Margarita Pineda (Hondures), Janahuy Paredes (Mèxit), Spitou Mendy (Espanya) i Manal Tamini (Palestina). El sopar serà cuinat per l’Associació gastronòmica cultural Les Escarxofes del Prat.

La reserva de les places es pot realitzar a les Cases d’en Puig fins al divendres 5 d’octubre o fins que s’ompli l’aforament, fent un donatiu mínim de 20 €. També existeix una filera 0, sense donatiu mínim, per a qui no pugui assistir, però hi vulgui participar. 

Els diners es destinaran íntegrament al projecte “Visió per a tothom” de la Fundació Ramón Martí i Bonet, projecte El Prat Solidari 2018 - 2019.

Compartir

Noticies relacionades