Esteu aquí
XXXII Trobada Gegantera

A les 9 del matí els gegants i les gegantes començaran a omplir la plaça de la Vila i a preparar-se per a la cercavila, que començarà a les 11.30 hores i omplirà de colors i música els carrers de la ciutat.
Si voleu acompanyar el seguici, farà un recorregut pels carrers següents: pl. de la Vila, c. de Ferran Puig, c. de Frederic Soler, c. de Pau Casals, c. de Jaume Casanovas, av. de la Verge de Montserrat i av. del Canal fins al parc del Fondo d'en Peixo, on a les 13 h es farà la ballada i el lliurament de recordatoris.
Colles participants: Sant Joan de Vilatorrada, Viladecans, Sant Cugat del Vallès, Argentona, BCN Casc Antic, Sant Just Desvern, Nou Barris, Sant Jaume (BCN), Montornès del Vallès i Collbató.
I les colles del Prat de Llobregat: Associació Gegantera Delta, AMPA Mare de Déu del Carme, Institut Salvador Dalí, Institut Estany de la Ricarda, AMPA Escola Charles Darwin, AMPA Nostra Senyora del Mar i els gegants de la ciutat.
-
Accessible
Activitats relacionades

La tortuga Floreta al CRAM! (visita infantil)
Tipus: Proposta
Quan: 25/05/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)

Visites guiades familiars al CRAM
Tipus: Proposta
Quan: 25/05/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)

Dia Mundial de la Biodiversitat als Espais Naturals:...
Tipus: Proposta
Quan: 25/05/2025
On: Espais Naturals del Riu