Esteu aquí

Presentat el nou videoclip #Almeuritme 2018

Fruit d'un procés ciutadà de creació audiovisual amb el grup Sidonie, dinamitzat per La Capsa i l'Escola de Música

Al meu ritme 2018 | Estáis Aquí | Sidonie

Media Root

dijous, 21 juny, 2018 - 12:45

La Capsa i l'Escola Municipal de Música del Prat (EMMP) han dinamitzat un procés ciutadà de creació artística amb la participació del grup Sidonie, en què han pres part músics i alumnes de l’EMMP.

Aquesta experiència, que ha arribat a la 8a edició, forma part de la iniciativa de creació musical #Almeuritme, que té com a objectiu promoure que persones de la ciutat s’apleguin al voltant de la música. 

Sota la direcció del col·lectiu audiovisual de Tots Sants, s’ha elaborat un videoclip d’aquesta experiència creativa.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 juliol, 2026 - 18:15

Videojocs&Música celebra una nova edició amb tallers, una jam session i una mostra final

Durant el mes de juliol, el cicle va reunir tallers, activitats obertes i una...

divendres, 31 juliol, 2026 - 14:45

Tanca la primera edició del Ricardeo, tot un èxit que ja ha aplegat més de 12.500 assistents aquest estiu a la Granja de la Ricarda

“Ja estem pensant en l’edició de la temporada vinent. Això tot just comença”,...

dimecres, 29 juliol, 2026 - 16:30

El cicle Saltimbanqui tanca una nova edició portant el circ als carrers i places de la ciutat

Més de 500 persones han participat en les diferents propostes programades...