Esteu aquí

Pintura reflectant i relleu antilliscant als passos de vianants

Es renova la pintura vial dels carrers del Prat per on passen autobusos

divendres, 2 març, 2018 - 09:45

Aquesta setmana finalitzaran els treballs de repintat dels senyals viaris al paviment de tots els carrers de la ciutat per on circulen autobusos, que són els que suporten una major circulació i, per tant, pateixen un major desgast de la pintura.

Els treballs s'han fet en horari nocturn, de 22 a 6 h, per evitar al màxim les molèsties als veïns per talls de carrers i afectacions als autobusos.

Solcs en forma d'onades

Tots els passos de vianants d'aquests carrers’han pintat amb pintura reflectant per tal de garantir la visibilitat durant la nit i de forma que presentin una superfície exterior rugosa a fi de de millorar la seguretat vial dels vianants i el automovilistes, sobretot motoristes. A la pintura s'hi han practicat uns solcs en forma d’onades que aconsegueixen reforçar l'adherència de les rodes i del calçat, sobretot en dies de pluja o d'humitat elevada.

La resta de carrers de la ciutat, per on no passen aubotusos, es repintaran al llarg d'aquest any.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...