Esteu aquí

La Maratest arriba diumenge al Prat per primera vegada

La cursa tindrà afectacions sobre el trànsit i els autobusos a la Carretera de la Platja

dimarts, 13 febrer, 2018 - 09:45

El proper diumenge 18 de febrer se celebrarà, per primer cop al Prat, la Maratest, una prova de referència en el calendari de curses a peu a nivell nacional. La Maratest, que fins ara es feia a Badalona, omple el buit que tenen els corredors a l’hora d’afrontar unes competicions més exigents, com és el cas de la marató o la mitja marató.

La Maratest proposa una cursa de 30 quilòmetres per preparar la Marató de Barcelona 2018, tres setmanes abans del gran esdeveniment, i també una cursa de 15 quilòmetres, per preparar una mitja marató.

La prova sortirà a les 9 h a la Granja de la Ricarda i es desenvoluparà pels espais del Parc Agrari (Carretera de la Platja, camí de València, camí de la Marina, B-203, cami de Cal Monés, ronda del Sud, parc Nou)

Afectacions sobre el trànsit

La realització d'aquesta prova esportiva comportarà el tancament de la Carretera de la Platja per a vehicles particulars i autobusos. L’accés estarà tancat entre les 8 i les 13 h.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:15

Acaben les obres de transformació del carrer de la Serra del Cadí

La intervenció ha permès ampliar la vorera est fins a 6,4 metres sense...

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:00

Energia del Prat ofereix a 1.500 llars energia generada a les teulades de la ciutat a meitat de preu que les elèctriques

La comunitat ciutadana d’energia del Prat de Llobregat es converteix en la...

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...