Esteu aquí

Dijous, itinerari exploratori en clau de gènere per carrers del Prat

Per visibilitzar la relació que tenim amb l’espai públic i l’entorn que ens envolta

dimarts, 14 novembre, 2017 - 08:45

Aquest dijous 16 de novembre, a les 17 h, començarà l'activitat Fem nostre el carrer, una marxa exploratòria amb perspectiva de gènere.

Es farà un itinerari que ajudarà a visibilitzar aquells aspectes que ens generen inquietud, els indrets que ens donen seguretat i, en definitiva, la relació que tenim amb l’espai públic i l’entorn que ens envolta. 

El recorregut es realitzarà sortint des del Lloro i caminant per carrers propers: Fondo d’en Peixo, polígon insdustrial, skateparc i fins al a pl. de la Vila. Durant aquest recorregut es faran parades per comentar i reflexionar conjuntament.

La configuració física i social dels espais afecta a la percepció de seguretat de manera diferenciada de dones i homes en la seva diversitat, tenint en compte la continuïtat i la connexió de les violències viscudes entre l’espai públic i l’espai privat. 

Inscripcions

Aquesta activitat es realitzarà amb el Col.lectiu Punt 6, en el marc de la 10a edició del projecte Formant Espai de Dones. Per inscriure-us-hi podeu enviar un correu a info@joves.prat.cat o trucar al 934 785 077.
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dijous, 26 juny, 2025 - 10:00

El club de lectura #enjardinades: quatre anys compartint passió per la lectura

Creat el 2021, el club de lectura #enjardinades promou la lectura com a eina...