Esteu aquí

Un novembre en moviment

Durant el mes de novembre diferents propostes de dansa ens conviden a moure’ns per la ciutat

Itinerari de dansa

dimarts, 31 octubre, 2017 - 10:45

El mes de novembre convida al moviment i és que, des de diferents equipaments culturals, s’ha treballat en un petit cicle de dansa a la ciutat.

El tret de sortida d’aquest cicle el donarà un taller familiar,  Amagatall, en què les famílies podran posar-se en moviment i jugar a partir d’uns globus d’heli al Centre Cívic Jardins de la Pau. L’activitat requereix d'inscripció prèvia.

Dissabte 11 de novembre el Teatre Modern ens acosta Atlas, una proposta de La coja dansa que compta amb la presència i participació de creadors de la ciutat. L’espectacle fa una revisió crítica del cos i de la imatge a partir de la dansa contemporània.

El cicle Dijous teatre s’acosta a la dansa amb la proposta Limbo, una reflexió a partir de la dansa, la música en directe i el text que aborda una reflexió sobre què vol dir ser transgènere i aquest treball de recerca de la identitat pròpia.

El cicle es tancarà a La Capsa amb una proposta transdiciplinar, l’espectacle Residual Gurús, de la companyia Organic Dj’s ens presenta un espectacle en què música, audiovisuals i dansa en directe es mesclen en una electrònica orgànica. A més, un dels músics és també professor de l’Escola Municipal de Música del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 23 juny, 2026 - 12:00

La Fira de la Palmira i la Festa del Nucli Antic omplen la plaça Jardins del Cementiri Vell

Tallers familiars, pòdcast en directe, cultura popular, concerts i sopar a la...
centric_festival_de_poesia_logo_2026

dilluns, 22 juny, 2026 - 14:30

Aquest estiu torna el Festival de poesia

La plaça Porxada del Cèntric i els jardins de Torre Muntadas s’ompliran de...

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...