Esteu aquí

Les Càpsules de les sales d'estudi arriben al Cèntric

Nou servei formatiu per a estudiants de la ciutat

dimarts, 26 setembre, 2017 - 12:15

Les sales d’estudi comencen el curs inaugurant un nou servei a la Biblioteca Antonio Martín, les Càpsules de les sales. Es tracta d'un nou espai d'aprenentatge que té per objectiu complementar l’oferta formativa de la ciutat. 

Les Càpsules de les sales volen oferir una oferta variada, en forma de càpsula informativa, taller o xerrada segons els interessos i demandes dels i les estudiants d’ESO, batxillerat, cicles formatius i universitaris de la ciutat.

Per tal que la programació de les càpsules sigui la més adequada a les necessitats dels i les estudiants, des d’avui i fins l’11 d’octubre es realitzarà una consulta mitjançant una petita enquesta per conèixer de primera mà els interessos i preferències de les persones usuàries.

Servei de suport acadèmic

Durant el curs continuarà el servei de suport acadèmic, a partir del mes d’octubre, en el següent horari: dimarts i dijous, de 16.30 a 20.30 h.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 14 gener, 2026 - 11:45

El Rotary Club del Prat impulsa un concurs de poesia per promoure la pau i la convivència

Amb l’assessorament de l’Associació d’Escriptors i Escriptores del Prat...

divendres, 9 gener, 2026 - 10:00

L’Ajuntament del Prat, líder català en inversió en serveis socials

El consistori pratenc dedica 288€ per habitant en 2024, el mateix import que...