El març és un mes de reivindicació, i al centre cívic Jardins de la Pau celebrem aquest mes en femení de la ma de l’a vocalía a de la dona de l'Associació de Veïns i Veïnes de Jardins de la Pau amb un munt d’activitats de reflexió, d’expressió i d’oci: exhibició de tallers, mostra de manualitats, cinema, una excursió i una xerrada sobre salut són alguns exemples de les activitats que podreu gaudir al Centre Cívic.

 

Seguirem amb la creació a Jardins, i el proper divendres 13 inaugurarem la mostra fotogràfica Capturem Moments, protagonitzada per les imatges dels alumnes dels tallers de fotografia del centre, que anirà acompanyada per un workshop al dia següent sobre edició fotogràfica a càrrec de l’AFP.

 

Per a tots els públics ens espera el Monstre de Colors, el pròxim espectacle familiar que arribarà a Jardins aquest diumenge, i si voleu més, aquest març tornen les Linkatardes! amb una col·laboració de la mà de l’Escola d’Arts en Viu que ens ensenyaran a crear una arpa digital.

 

Com veieu, les #enjardinades no ens aturem!

Ens veiem al Cívic!