Esteu aquí

Arriba la tardor als cursos del programa de lleure de la gent gran

Inici inscripcions dimarts 12 al Punt de la Gent Gran i al Casal de Gent Gran El Remolar

Imatge gràfica tallers de gent gran

dimarts, 5 setembre, 2017 - 12:15

Amb l’arribada del nou curs, tornen els cursos i tallers per la gent gran. Gairebé 40 propostes amb un ampli ventall de continguts, recursos, informàtica, ball, activitat física, ioga, sevillanes, pilates, manualitats i grups de memòria, entre d’altres.

Els cursos es realitzen principalment al Casal de la Gent Gran El Remolar, però també n’hi ha propostes al Centre Cívic Jardins de la Pau, al Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa, al Centre Esportiu Municipal Estruch i a l'Equipament Cívic Delta del Llobregat.

Inscripcions

Les inscripcions s’inicien el 12 de setembre al Punt de la Gent Grani al Casal Municipal de la Gent Gran El Remolar.

Cada persona es podrà inscriure a dos tallers, i a un tercer en cas que hi hagi places lliures. 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...

dimecres, 14 maig, 2025 - 09:30

El "Connecta Jove" torna a fomentar l’aprenentatge i la interacció entre jovent i gent gran en l’àmbit de les noves tecnologies

Alumnat de diferents instituts ha impartit sessions sobre eines digitals als...