Esteu aquí

El grup de músics de Diables del Prat guanya el Concurs de Percussió de Barcelona

Ja és la cinquena vegada que s'imposen en aquest certamen, que ha arribat a l'onzena edició

El grup pratenc durant la seva actuació a Barcelona.

El grup pratenc durant la seva actuació a Barcelona.

dilluns, 29 maig, 2017 - 11:30

Aquest disssabte, 27 de maig, el grup de músics de Diables del Prat ha guanyat per cinquena vegada el Concurs de Percussió de Barcelona, que celebrava l'onzena edició. 

Al concurs hi participaven 8 grups de diverses poblacions de Catalunya en la modalitat de música tradicional i 15 grups d'altres modalitats (batucada i modalitat lliure). Després de passar tres grups a la final, el grup de músics de Diables del Prat es va imposar i va quedar en primer lloc. 

La colla guanyadora rep un premi en metàl·lic i un altre en material per a percussió, baquetes, etc. A les 12 de la nit de dissabte, una vegada arribats de Barcelona, el grup de músics va interpretar la peça guanyadora a la plaça de la Vila del Prat.

Tot seguit podeu mirar el vídeo de l'actuació guanyadora.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...

divendres, 27 març, 2026 - 13:30

El Prat se suma al Dia de la Visibilitat Trans amb diferents accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat se suma al Dia Internacional de la Visibilitat Trans, que se celebra el 31 de ma...

dijous, 26 març, 2026 - 10:30

L’alumnat de l’escola Mare de Déu del Carme i la gent gran uneixen mans als horts municipals

Els nens i nenes de 1r de Primària han traslladat l'aula als horts aquest...