Esteu aquí

La setmana vinent comença el trasplantament dels arbres de l'avinguda

Les tasques tindran una durada aproximada de dos mesos

arbres avinguda Montserrat

Obres a l'avinguda de la Verge de Montserrat.

dimecres, 15 febrer, 2017 - 11:30

Les tasques de trasplantament dels arbres del tram de l’av. de la Verge de Montserrat que es troba en obres s'iniciaran el 20 de febrer vinent i tindran una durada aproximada de dos mesos. 

76 til·lers i 64 mèlies

En total es trasplantaran 140 arbres (76 til·lers i 64 mèlies) que es reubicaran a 19 llocs diferents del municpi. Les tasques s’iniciaran amb una poda de tots els arbres -que durarà unes dues setmanes- seguint la metodologia convencional (cistella i tall de trànsit per trams, segons la necessitat del servei). Es preveu una poda de 16 arbres per dia. 

Un cop enllestida la poda es faran els forats per retirar els til·lers, a un ritme aproximat de 5 arbres per dia. Aquesta tasca suposa foradar el paviment, retirar l’arbre i tapar el forat amb un formigó provisional.

Els til·lers són els primers arbres que és trasplantaran perquè el seu cicle és més primerenc i els trasplantaments s’han d’intentar fer en el període de repòs hivernal de la planta. Per acabar es trasplantaran les mèlies, seguint el mateix procés. 

 
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 29 gener, 2026 - 18:15

El Prat inaugurarà dissabte el projecte d’habitatge cooperatiu més gran de Catalunya

Les persones que hi accedeixen no han de fer cap mena d’inversió inicial,...

dijous, 22 gener, 2026 - 11:15

Suspesa la ZBE al Prat i a la resta de l’àrea metropolitana mentre Rodalies no funcioni

La mesura es pren seguint indicacions de la conselleria de Territori i busca...

dijous, 15 gener, 2026 - 11:45

S’inicien les obres de reurbanització del carrer Serra del Cadí

Els treballs, que s’allargaran aproximadament deu mesos, renovaran serveis,...