Esteu aquí
Kit: Robòtica educativa amb Mindstorms

Muntem robots amb peces Lego i programem els seus moviments bàsics per desplaçar-se i afegim després sensors per tal que puguin evitar obstacles. Treballem en petits grups per resoldre els problemes i reptes amb els quals ens trobem per anar superant diferents nivells de dificultat.
Aquesta activitat estimula la curiositat, la determinació, la perseverança dels nens i nenes, mentre assoleixen de manera lúdica coneixements de matemàtiques i de física.
El Centre Cívic i els talleristes cediran el material necessari per realitzar l'activitat, que s'haurà de retornar al finalitzar la classe.
El Klub Infantil Tecnològic és un cicle d'activitats mensuals, on nens i nenes de 9 a 12 anys juguen i són creatius amb les noves tecnologies.
-
Accessible
Activitats relacionades

Tardes a la plaça: Taller i espectacle Tastacirc
Tipus: Circ
Quan: 15/07/2025 de 18:30 a 20:00 h
On: C. Riu Llobregat, 96. (Costat CC Delta)

Socorrista per un dia
Tipus: Proposta
Quan: 16/07/2025 - 10:30 h
On: Mòdul de socorrisme accés 18

"Joc de paraules: Scrabble"
Tipus: Proposta
Quan: 16/07/2025 - 18:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín