Esteu aquí

Una nova fuita a l'empresa Plastiverd provoca un altre episodi de forta olor

L'Ajuntament reclamarà a la Generalitat que inspeccioni a fons les instal·lacions de la factoria

Plastiverd

Instal·lacions de Plastiverd al Prat (av. del Remolar, 2). Foto: Plastiverd

dijous, 3 novembre, 2016 - 09:15

A les 8.14 h d'aquest matí s'ha tornat a produir, igual que dimecres de la setmana passada, una fuita d'oli tèrmic d'un dipòsit de l'empresa Plastiverd, situada al núm. 2 de l'av. del Remolar. La fuita, que ha estat ràpidament notificada i controlada per la mateixa empresa, ha provocat una forta olor a la zona perquè el vent ha dispersat el producte, que en tenir una alta temperatura s'ha evaporat ràpidament. Diverses dotacions de la Policia Local i dels Bombers del Prat s'han desplaçat immediatament a la factoria en rebre l'avís. 

Dispersat per l'ambient a baixa concentració, com ha estat el cas, l'oli tèrmic no és tòxic, tot i que pot provocar una lleugera irritació a la gola i al nas. Per això l'Ajuntament ha alertat les escoles de la zona, com ja va fer la setmana passada, perquè l'alumnat no s'estigui als patis mentre es noti l'olor.

Reclamació a la Generalitat

L'Ajuntament del Prat reclamarà avui mateix al departament d'Indústria de la Generalitat que faci una inspecció a fons de les instal·lacions de l'empresa Plastiverd, per tal d'analitzar els seus sistemes de control i manteniment. 
 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 15 desembre, 2025 - 14:45

Les autoritats atenen el cas d’una menor sostreta al Prat pel seu pare

Si teniu qualsevol informació que considereu que pot ser rellevant,...

divendres, 12 desembre, 2025 - 09:15

Set agents i comandaments de la policia local del Prat, condecorats en l’acte a Paiporta per agrair els policies que van acudir a la localitat durant la Dana

La ciutat valenciana va agrair en un acte divendres passat els més de 900...

dijous, 27 novembre, 2025 - 23:30

El Ple Municipal aprova els pressupostos per al 2026

La proposta de pressupost, que es va presentar en audiència pública el passat...