Esteu aquí
Iniciació a la fotografia nocturna i el flaix de mà

Taller teòric - pràctic de fotografia nocturna (amb càmera reflex) per als amants de la fotografia que vulguin aprendre a controlar totes les funcions nocturnes de la seva càmera.
Es treballaran diferents tècniques fotogràfiques con ara: Light Painting (amb diversos utensilis), fotografia de la Lluna, esteles en moviment, escombratge nocturn, llarga exposició a la ciutat, retrat nocturn, composicions creatives, i trucs amb llanternes i làser; a més de l'ús de Flash controlant diafragma i composició. També es realitzarà un bodegó de fruites amb tres flaixos sincronitzats des d'un disparador remot acoplat al flaix, un retrat nocturn amb flaix i modificadors de llum més gels de color, i congelació de gotes d'aigua aïllant el fons i deixant-lo negre".
- Són necessaris i imprescindibles coneixements de fotografia bàsica i l'ús de tripode.
- S'ha de conèixer com funcionen els modes d'escena A o AV, S o Tv i M.Ta
Taller impartit per Carlos Mesa, periodista i president de l'Associació Fotogràfica Planeta Insolito, entitat 101 de la FCF.
Cursos relacionats
Fem Tribu: Qui s'amaga dins de l'ou?
Tipus: Manualitats
Quan: 20/03/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Inscripcions Tancades
Makey makey en família: dissenyar, crear i jugar junts
Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: 21/03/2026 de 17:00 a 19:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes
Roda Cubana
Tipus: Dansa
Quan: Del 07/04/2026 al 09/06/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes
Fitness llatins (edició primavera)
Tipus: Dansa
Quan: Del 07/04/2026 al 09/06/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes