Esteu aquí
Ensenya'm a conèixer les emocions i a regular-les. Com acompanyem als nostres fills i filles?

Les emocions sempre ens acompanyen i condicionen com ens sentim, com pensem, com actuem i ens comuniquem amb els altres, tot i que a vegades és molt difícil identificar-les i, sobretot, entendre-les.
Posar nom a les emocions i conèixer com funcionen i s'expressen a nivell cerebral pot ser un primer pas per a poder entendre les necessitats emocionals dels nostres fills i filles, i ajudar-los a conèixer-se i auto-regular-se.
Durant el taller es parlarà de com els dos hemisferis cerebrals treballen en la gestió i expressió emocional i es compartiran estratègies comunicatives basades en exemples concrets per a potenciar el bon acompanyament emocional dels infants.
La sessió serà virtual a través de zoom, enviarem l'enllaç amb antelació a les persones inscrites. Les places són limitades, cal fer inscripció prèvia a soaf@elprat.cat o al telèfon 634 35 97 84.
Amb Carla Santesmases i Alba Herrera, psicòlogues i terapeutes familiars del SOAF.
Cursos relacionats
Comunicació i Assertivitat
Tipus: Altres
Quan: Del 04/11/2025 al 13/11/2025
On: Cases d'en Puig. Serveis de Ciutadania. Edifici annex.
Inscripcions Tancades
Adolescència i sexualitat: parlem-ne en família
Tipus: Salut i creixement personal
Quan: Del 05/11/2025 al 05/11/2025
On: Virtual a través de ZOOM
Taller de construcció de "cajón" flamenc
Tipus: Manualitats
Quan: Del 12/11/2025 al 26/11/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Inscripcions Obertes
Com fer un pla de voluntariat
Tipus: Altres
Quan: Del 20/11/2025 al 20/11/2025
On: Cases d'en Puig. Serveis de Ciutadania. Edifici annex.
Inscripcions Obertes