Esteu aquí

Educar en equip, encara que no pensem igual.

Educar és un repte, i totes i tots arribem a la criança amb una història i una experiència familiar pròpia, de les que hem après formes d’educar més o menys efectives. Aquest bagatge modela la nostra forma de posar límits, validar les emocions o afrontar els conflictes amb els infants. Quan dues persones comparteixen la criança, aquestes experiències han de trobar punts de trobada, combinant els aprenentatges positius i repensant allò que no voldríem repetir. Reconèixer i integrar aquestes diferències és clau per a crear un estil educatiu coherent i enriquidor pels infants.

En aquest taller volem reflexionar sobre la importància d’establir un consens educatiu comú i evitar les desautoritzacions a través de la negociació, la comprensió i la comunicació respectuosa.

La sessió serà virtual a través de zoom, enviarem l'enllaç amb antelació a les persones inscrites. Les places són limitades, cal fer inscripció a soaf@elprat.cat.

Cursos relacionats

Curs laboral de neteja polivalent

Tipus: Laboral i ocupació
Quan: Del 22/01/2026 al 17/02/2026
On: Espai Suport. Serveis Socials d’acompanyament

Inscripcions Obertes

De parella a família: la transformació de la parella...

Tipus: Salut i creixement personal
Quan: Del 29/01/2026 al 29/01/2026
On: Virtual a través de ZOOM

Inscripcions Obertes

Acompanyament emocional: la base d’una autoestima...

Tipus: Salut i creixement personal
Quan: Del 19/02/2026 al 19/02/2026
On: Virtual a través de ZOOM

Entre normes i llibertat: criant adolescents amb sentit...

Tipus: Salut i creixement personal
Quan: Del 16/04/2026 al 16/04/2026
On: Virtual a través de ZOOM