Esteu aquí

Conferència “L’economia social, valors en pràctica”

L’objectiu d’aquesta conferència és demostrar la importància que té, per a la viabilitat de les cooperatives i altres entitats de l’economia social, la pràctica quotidiana dels valors que els són propis: la democràcia, la solidaritat, la igualtat, la sostenibilitat i la cooperació.

Per mitjà de casos concrets, comprovarem com aquests valors, en comptes de constituir una rèmora per a les empreses, els permet tirar endavant, oferir bens i serveis útils per a la societat, i desenvolupar-se.

Finalment, analitzarem també quins els principals reptes de l’economia social catalana en aquest terreny.

 

Jordi Garcia Jané és cooperativista a l’Apòstrof, SCCL, participa en altres iniciatives d’economia social i solidària com ara la Xarxa d’Economia Solidària, i és investigador, conferenciant i escriptor sobre cooperativisme, economia solidària i alternatives socials en general. Acaba de publicar per editorial Icaria el seu darrer llibre, titulat “L’economia solidària en cent paraules”.   

Cursos relacionats

De parella a família: la transformació de la parella...

Tipus: Salut i creixement personal
Quan: Del 29/01/2026 al 29/01/2026
On: Virtual a través de ZOOM

Inscripcions Obertes

Alfabetització informàtica

Tipus: Laboral i ocupació
Quan: Del 02/02/2026 al 06/02/2026
On: Centre de Promoció Econòmica

Inscripcions Obertes

Comunicació en llengües estrangeres : Anglès A2

Tipus: Laboral i ocupació
Quan: Del 18/02/2026 al 30/04/2026
On: Centre de Promoció Econòmica

Inscripcions Obertes

Com fer l’escandall digital de la teva empresa amb...

Tipus: Emprenedoria i treball autònom
Quan: Del 19/02/2026 al 19/02/2026
On: Centre de Promoció Econòmica

Inscripcions Obertes