Esteu aquí
Webinar amb Amaru Ruíz, defensor dels drets humans ambientals (Nicaragua)

És defensor dels drets humans, biòleg, investigador i ambientalista i presideix la Fundación del Rio, una organització que des de 1990 treballa en al conservació i el desenvolupament sostenible del sud-est de Nicaragua., on es troba la Reserva Biològica Índio Maíz, una de les més importants del país.
Les veus crítiques d’Amaru Ruíz i de les persones que formen part de la Fundación del Rio, han estat greument atacades des d’abril de 2018.
Es troba exiliat a Costa Rica des de fa 3 anys i continua treballant des d’allà en la defensa ambiental , acompanyant pobles indígenes i afrodescendents i promovent accions amb camperols exiliats al nord de Costa Rica, on més de 6.000 persones es van exiliar degut a la crisi sociopolítica del país.
“Fa més de set anys que denunciem el procés d’invaió de colons a la Reserva Biológica Indio Maíz i al territori Rama-Kriol, però les autoritats no hi ha fet res.”
-
Accessible
-
Streaming
Activitats relacionades

Sessió informativa sobre el nou Reglament d'estrangeria
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 19/05/2025 de 17:00 a 20:00 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Inscripcions Tancades

Entitats socials, model d’impacte en el territori
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 22/05/2025 - 10:30 h
On: La Fundació Rubricatus (Carrer Girona 10-12)

Aula (oberta) de creació #5: Jordi Prat i Coll
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 24/05/2025 de 11:00 a 13:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-petita">Teatre L'Artesà - Sala Petita