Esteu aquí
Viatge cap a la circularització III: Experiència

Jornada sobre l'economia circular i les experiències que la Fundació Rubricatus ha anat desenvolupament els darrers anys en la seva transformació eco social i l’impacte al territori que té aquesta transformació. Transformació EcoSocial mitjançant la formació i la inclusió laboral de persones amb altres capacitats.
Del projecte Recosir es farà presentació d’indicadors de les diferents campanyes i el vincles que generen amb diferents entitats del territori.
En el món de la restauració, explicaran la importància d’aplicar polítiques contra el malbaratament alimentari com eina de conscienciació a través de la campanya “Ser sostenible té premi”, que busca la conscienciació d’utilitzar envasos reutilitzables en locals de restauració.
-
Accessible
Activitats relacionades
Visita al Parc Agrari i Can Comas
Tipus: Visita o itinerari
Quan: 27/05/2026
On: Can Comas
Cueme: Cultura Emprenedora a l’Escola
Tipus: Fira, mostra i mercat
Quan: 28/05/2026 de 10:00 a 23:59 h
On: Plaça Catalunya
Visita a l’Obrador
Tipus: Visita o itinerari
Quan: 28/05/2026
On: Obrador Es Im-perfect