Esteu aquí
Vermut de l'Afores: Dianka + KrissG DJ

Enguany, l'Afores Fest es transforma en un format de concerts a l'aire lliure que aniran passant per La Capsa durant l'any! Un vermut diferent al ritme dels grups més frescos del moment.
DIANKA
Dianka és una prometedora artista emergent que destaca per la seva música fresca i eclèctica, que fusiona influències des del folklore i els anys 60 fins al pop contemporani. La seva habilitat per a combinar la música tradicional amb la moderna crea un so nostàlgic i avantguardista. Ara presenta el seu nou disc, on *Dianka guia a la seva audiència a través de diversos paisatges sonors eteris però també energètics i ballables.
KRIISG DJ
Pratenca exiliada a Gavà. Col·lecciona rumba gitana des de fa 10 anys, perquè les arrels no s'obliden… es punxen. Sessions que sonen a barri, memòria i viatges sense bitllet de tornada, històries de carrer, amors torts, orgull obrer. Sons nascuts per a sobreviure.
Estigueu ben atents i no perdeu la pista a @aforesfest
Us hi esperem :-)
-
Ludoteca infantil
Activitats relacionades
Dramatis Club: Clàssics
Tipus: Tertúlia
Quan: 12/01/2026 de 18:30 a 21:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-petita">Teatre L'Artesà - Sala Petita
Tardes Joves a la Palmira
Tipus: Proposta
Quan: 13/01/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech
L'Orquestra de Barri
Tipus: Proposta
Quan: 14/01/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa